Рецензия: Кристин Димитрова, "Като пристигнеш, обади се"

Майсторството ѝ да разказва е овладяно, класическо, пивко. Структурата също. Написано е да не спъва, но да бодва крака ти, да не те затруднява, но да те озовава в неочаквани...

Иван Димитров: Клишетата причакват нечетящите автори с боксове и бухалки

Eдна от тенденциите, която е много видима днес, е да се пишат съвсем кратки стихотворения. Причините са различни, но една от тях е фейсбук, където кратките неща трупат повече харесвания,...

Иванка Могилска: Да си писател или лъскава маймунка, която се показва по панаирите

Авторът трябва да се пребори със страха, че ще бъде забравен, ако не доставя регулярно нови текстове, смята писателката и поетесата

Амир Ор: Не питай

Превод: мой

Лора Динкова: Расовото писане няма нужда от масово следване

Свидетели сме на скорострелното залиняване на представите за това какво представлява талантът – онази дарба, която действа като естествена цензура, казва Лора Динкова, автор на три стихосбирки

Рецензия: Радостина А. Ангелова, "Афиши в огледалото"

Романът редува две времеви линии: едната съвременна, а другата любовна и културно-историческа, която надниква в живота на артистите ни от началото на XX век

Иван Ланджев: Масова заблуда е, че изкуството чрез слово е по-лесно от останалите

Първоначално е много по-лесно да излъжеш публиката, че можеш да пишеш, отколкото че можеш да свириш на пиано или да гравираш. Този майсторлък, това techne, не се вижда и оразличава...